Sunday, November 4, 2007

Grubson i Meter @ Miuosh B-day


6 comments:

Anonymous said...

nic nie mogę zrozumieć, ale to chyba wyznacznik dobrego 'flow' ;)

Anonymous said...

..kurde, szkoda, że nie mogłem wpaść ;/ żałuję, ale cóż, szkoła ważniejsza. wrr. fuckin'

monnie love said...

* To przeróbka Gimme some mo Busty na Pije piwo. Wszystko w tempo z obmyślonymi wyrazami dzwiękonaśladowczymi pod tamten flow naprawdę elegancko

* No a ja tak jak pisałam patrzyłam czy gdzieś Cię tam nie ma ..

monnie love said...

mp3 do posłuchania i ściągnięcia z myspace grubsona http://www.myspace.com/grubson

NemezisEgo said...

Czesc, jestes chyba jedyna zyczliwa dla mnie osoba z forum MaxFlo i wlasnie mnie stamtad wyrzucili hehe... Kurcze czy ja cos zlego zrobilem? Wkurzylem sie i rozwazam pewna opcje.
Prosze poradz mi czy nagrac diss na Rahima? Powstrzymuje mnie tylko fakt ze duzo zrobil dla rapu nie pod katem rymow ale np. otworzyl wlasnie MaxFlo. Pozdro.

monnie love said...

jestem przeciwna sporom w jakiejkolwiek formie stawiam na pokojowe rozwiązywnaie wszelkich nieporozumień więc nie lubię dissów

Profesjonalne statystyki odwiedzin